stay with me, don't fall asleep to soon

the angels can wait for a moment. (förlåtattjaghållerdigvakenmenduärdetmysigastepålänge)

jobbet flöt på och gick ovanligt snabbt idag. Helt plöstligt var klockan 16.3o och det var dags att dra sig hemmåt. Städade undan lite i källaren, åkte ut och övningskörde med min far och sen dess har jag suttit klistrad vid TV:n. Kristallen visas på 5:an och Peter Settman blev årets manliga programledare! :D Tjohej. (jag vet, jag vet men koreograferade man sin första dans till "Ronny & Ragge - snälla rara söta Anna" så är det något som förföljer en hela livet) Sitter fortfarande klistrad framför TV:n, ska se klart Paradise Hotell och sen ska jag sova för imorgon är det kneg igen.

SNÄLLA PATRIC (paradise hotell) SLUTA GÅ OMKRING I T-SHIRT OCH KALSONGER.
och om du verkligen måste så kan du väl ändå välja ett par snygga kallingar? Snälla..?

jag är förvirrad. Till max, till 100%.
men jag försöker förstå och gör det bästa av situationen.
ska bli intressant att se hur mycket det plingar i telefonen imorgon.
"nu blir det hårdrock"

godnatt folket. Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0