väldigt

 nja, jag ska inte vara blondin. Men det var väldigt nära där ett tag..
  men nej, jag håller mig till det bruna med inslag av lila och rosa.


efter mycket skratt, ändringar och vissa problem så har nu äntligen några inbjudningar skickats ut. Eller några och några, närmare bestämt ca 50 stycken via sms och jag hoppas att alla våra vänner kan komma på mitt och Ida's black&white-party den 10 oktober. säger bara; RÖÖÖJ FÖR OSS! ;D så nu är frågan, vad ska man ha på sig?

Imorgon är det kneg igen. Enda gången på länge som jag känt att jag inte vill. Imorgon vill jag bara sova innan det är dags för förfest och utgång med min alltid lika trogne partyvän Söderlund :) även sara, daniella, simon, sammt och annat trevligt folk ska ut. Måste ha några cider också annars kommer jag supa upp mycket pengar när det väl är utgång. Eller så flörtar man till sig några drinkar. ELLER, så ser man till att Olle är redigt full och dricker upp allt som han beställer till sig själv ;D jorå, jag har mina trix! Nu ska jag säga hej till kudden. Puss och Kram.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan lova dig att vi kommer röja som aldrig förr för er ;D

2008-09-12 @ 09:00:23
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0