13 april

ojoj, det känns som om allt runt omkring mig bara susar förbi medans jag står still. Hela mitt liv går i 180 men jag vågar inte riktigt följa med. Missade ett helt pass på MAX i helgen (INTE MED FLIT) och kunde omöjligt ta mig dit. Dom blev inte glada men tyvärr gick det inte att göra nånting åt så vi får se hur dom är mot när jag kommer dit nästa helg.

Det måndag och röd dag så mor och far är hemma. Jag sitter i källaren och repeat:ar Timbuktu - Stirra ner medans pappa lagar mat. Stina kommer ner och äter påskmiddag. (som tur är så är pappa inte på påsk-bord-humör utan han lagar stek och potatis.) MUMS! Jag har ingenting planerat idag så jag tar det som det kommer. Skulle vara trevligt att träffa Ida en stund ikväll om hon har tid och ork. Kvinnan har varit i skåne hela påsklovet. Saknar henne.

Idag blev jag helt sommar-kär. Vi åt frukost på altanen och då kändes det som om jag gick i 7:an och precis fått sommarlov. Gick raka vägen in till datorn och beställde hem 3 par solbrillor ifrån Saltopeppar.se. Hoppas nu på att det inte tar allt för många dagar innan det är dags att hämta ut dom. har tjatat om dom i säkert 3 veckor och nu vill jag fan ha dom. Jag kommer vara snyggast i sommarsolen.

Vad vill jag göra i sommar?
* åka en vecka med Jonna bara för att få umgås.
* roadtrip till Dalarna med Moa och hälsa på Robin
* åka en vecka med gänget
* tillbringa många dagar och kvällar i Gamleby

Sandra ringde förut, undrade om jag kan ställa upp som långhårsmodell på en visning på Otten den 2 maj. Klart man ställer upp! :D tacka gudarna för att jag fick vara långhårsmodell för jag vill inte klippa av mitt långa, fina hår (tror inte någon av mina vänner skulle gå med på det heller) men färga får dom mer än gärna göra. Imorgon åker jag förbi salongen en sväng så dom kan kolla vad dom kan hitta på att göra med mitt hår.

oj, så mycket olika info det blev. eh.. hejdå.

Kommentarer
Postat av: emma ,

TACK så mycket :D !

2009-04-13 @ 17:08:24
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0