15 april

idag är en jävla skit-dag.
har redan tjutit av mig hos 3 pers och snart ska jag träffa Jonna och gå en sväng. Kommer antagligen gråta mig igenom hela promenaden men det skiter jag i för idag förstår jag ingenting. Bokstavligt talat, ingenting. Väntar även på att sara ska ringa så vi kan planera helgen. Jag vill ut och bara ha kul, inte tänka eller något i den stilen. Dricka en flaska vin med en god vän och sen dansa hela natten lång. Får se, kanske är då jag får min tid att reda ut saker och ting.

Nu ska jag göra mig iordning. Sen ut och springa på gården med vovven som stina lämnade här nyss eftersom hon måste upp till BB. Hennes syster har fått barn vilket gör att stina har blivit moster och Nero har fått en "kusin". Jag har själv en släkting som kommer få barn snart, tyvärr träffar jag dom inte allt för ofta men tillökning i familjen är alltid kul. Ih, bebisar :D

Tack Elin, du är så många mil bort men din vänskap och ditt stöd bär jag alltid med mig <3

Oh, hata denna onsdag.

Kommentarer
Postat av: Elin J

jag är där hela tiden vännen <3

2009-04-15 @ 18:53:14
URL: http://elinmjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0