16 april

MorrnMorrn!

Somnade utan problem och har sovit fram till 9. Hela 8 timmar utan att jag vaknat en enda gång (helt otroligt!) men ändå känner jag mig helt seg i hela kroppen. Ska nog fixa till en stadig frukost och sedan försöka få tag i någon som vill hitta på något. Tyvärr tror jag att alla jobbar eller är i skolan men men, någon ska man väl få tag i. Kanske kan tvinga på någon en fika ikväll? :)

WUHU! Nu har mitt paket kommit till Kungsgatan! Jag ska betala 452 svenska riksdaler och måste senast hämta ut det 15 maj. Ja tjena, som om jag skulle vänta så länge. Jag åker upp direkt efter frukosten! Bilder kommer.

jag ska jobba på MAX hela helgen. jag vill inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0