18 april

Vill önska alla mina tjejer (både från norrköping och eskilstuna) Lycka Till på dagens tävling!

Godmorgon till er andra!

Att jag redan är uppe och faktiskt är pigg är helt otroligt. Dagar när jag ska jobba brukar vara nästintill omöjliga at ta sig ur sängen men nae, idag verkar det gå vägen. Dock skulle det inte förvåna mig ifall jag börjar gäspa som en idiot när man väl kommer till jobbet. Nej usch, nu blev jag nervös och undrar vem som är chef under mina timmar. Anyhow, klockan 9 - 16 är jag otillgänglig så vill ni något får ni slänga iväg ett SMS och så svarar jag så fort jag kan (ojoj, lät jag inte som en telefonsvarare? HAHA) 

Direkt efter jobbet hämtar jag upp fredrik och vi drar till gröna skylten för att inhandla alkohol till kvällens bravader. Det är nämligen förfest hos sara innan vi börjar traska mot hamnen där David ska firas med buller och bång. Vårann gamla klasskamrat fyller 20 och det vill man ju inte missa :D Om vi blir kvar där hela kvällen eller om vi drar vidare återstår att se. Det är karateklubben på Hugo's och då brukar det vara fett med folk, skulle vara kul det också. Jaja, vi håller tummarna för en lyckad kväll :)

Nu, fixelifix. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0