20 april

vad är det med världen? Alla verkar vara ledsna, sura eller förvirrade.
Jag är inget undantag. Men det är strunt samma, det finns inget annat jag kan göra än att vänta ut det och bara leva tills dess. Vad mer kan man göra? Nae, precis. "jag klarar mig nog ändå"

Började min dag med att mysa med vovven i mamma's säng innan han blev rastlös och vi flyttade oss till gården, kastade boll och sprang runt tills vi båda två båda två la oss på gräsmattan helt utslagna. Ih, jag tycker om min hund! Började göra mig iordning strax runt 13.oo för att sedan ta bilen och hämta upp Jozza. Hittade Fredrik på vägen så han fick såklart också åka med. I väntan på Jozza gjorde vi snygga försök med att backa ut bilen från gården. Efter att ha lämnat av Fredrik blev det en fika på Lindahl's där vi kollade in snygga Dolphin's spelare, diskuterade klassen och planerade dagar då vi kan koreografera och förmodligen ha en klass eller två. Hem igen, mer lek på gården med hunden och sedan var det dags att bli deppig. Denna gång har jag anledning så det smäller om det. usch.. ringde sara och jag grät. Hon lyssnade, hon förstod och var precis så som hon är; världens bästa vän. Efter några timmar pallade jag inte längre att sitta hemma utan jag ringde jonna i panik och vi tog en sväng med bilen innan vi satte oss på donken och snackade skit. Jag tycker om att hon förstår mig. Det finns ingen som Jonna. Sen dagis och föralltid. Duärbäst.

Nu sitter jag hemma och undrar varför alla dissar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0