23 april

solen skiner men det är kallt. riktigt kallt. Trots kylan är jag trots detta ändå väldigt sugen att hitta på något men ingen är ju hemma. Alla är i skolan eller på jobbet och jag tycker inte alls att det är kul att hitta på något själv. Får snällt vänta tills Moa slutar jobba om det inte är så att någon vänlig själ hör av sig innan dess.

Hela morgonen har jag suttit och funderat på ny tatuering och ny piercing. För tillfället har jag en piercing och två tatueringar men girig vill ha mer. Söderlund har fått upp mina ögon för anchors-tattoos och jag är väldigt sugen faktiskt. Men vart? Och när? Tillh hösten va? Mycket dumt nu när det snart är sommar. Vill ju liksom kunna bada och sola utan minsta problem. Hmm, får fortsätta fundera lite. Fredrik funderar på ett sätt att bygga ut min tattoo på ryggen och jag bara njuter av att veta hur fantasifull han kan vara. Kämpa Fredrik! :D

Funderar på att göra mig iordning för jag borde åka och handla snart. Mamma och Pappa har tagit hunden med sig och åkt till husvagnen mellan ändå till torsdag. Väldigt skönt att få ha huset för sig själv i 4 dygn men det betyder ju då också att man måste fixa allting själv. Vi får se vad det blir till lunch och middag i helgen. Och eftersom jag faktiskt för en gångs skull är ensam hemma hela helgen så funderar jag på att bjuda hem gänget för en filmkväll och pizza. Gänget, vad tycker ni? :D

Nu, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0