25 april

Det var röj igår. Trevlig förfest med mycket mer folk än vad jag hade räknat med. Nina och jag fick en ny vän i trappuppgången som blev hög på vårann parfymdoft. Han bjöd på snus och önskade oss en trevlig kväll innan han gick in till sin egen fest igen. Skulle åkt bil med Mia ner till krogen men icke, simon och micke bestämde sig för att knalla så jag gjorde dom sällskap. Simon bestämde sig för att vara jävlig, micke vägrade dricka upp sin öl och jag vara bara liten och ivägen tydligen. HAHA!

jag - jag har jobbat med honom!
simon - har du jobbat på honom?
jag - med! Jag sa med!
simon - du sa på. oooh Malin! ;D
jag - JAG SA MED! eller hur Micke?
micke - nae jag bryr mig inte..
*tystnad*
simon - ... du sa på.

Stannade inne på Otten hela kvällen och dansade så mycket jag bara kunde. Runt halv 3 var det dags att börja röra sig hemmåt i sällskap med Jonas, Emil och Alicja. Trevligt men oj vilket klagande det var hela vägen hem. Alicja var, enligt mig, den enda som hade befogenheter att få klaga. Ni skulle sett hennes klackar!! Jonas var bara allmänt hungrig och fjantig som klagade om sina fötter. HAHA. Kom hem runt 3 men somnade inte förrns halv 5 eftersom jag fastnade vid datorn av nån anledning. Mamma ringde halv 7 imorse och undrade om jag hade kommit hem än. Sur blev jag och sa: jag sover. godnatt" Vaknade igen runt 13.00 och sen dess har timmarna bara flygit förbi. Ska hämt upp Sofie när hon ringer, åka och handla och sedan blir det chill på altanen. Får se om det kommer förbi några fler för det är ju alltid trevligt. Så nu är det dags att börjar fixa iordning mig. hoppas på att hon ringer snart, jag börjar bli rastlös. Vi hörs! BYE.

Kommentarer
Postat av: nina

du, jag o han nån kväll då ;D

2009-04-25 @ 22:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0