26 april

heeeeeeeej.
idag är jag ... seg och anledning kallas: "chillkväll med vin tillsammans med sofie, jonas och erik". Hämta upp sofie runt halv 8 och åkte direkt till city gross för att handla och sedan hem igen och fixa iordning lite. Jonas och Erik kom förbi runt halv 9 och deras uppdrag blev att få upp vårann vinflaska. Det var inte alls lika komplicerat som vi trodde att det var men dom fick upp den efter mycket om och men. Jonas var inte imponerad av mitt musikval så han tog min dator och blev kvällens DJ. Trots att kvällen kanske inte slutade på det allra bästa sättet så var det ändå trevligt. Får se om det händer igen, skulle vara kul.

     

Sofie och jag somnar direkt efter att pojkarna hade gått hem men fick inte sova många timmar innan det började ramla in SMS:s på båda våra telefoner. "vem faaaan är vaken halv sju?!?!" Jag gick upp och började göra iordning på altanen. Det är sanslöst hur stökigt det kan bli efter bara 4 pers. Frukost på altanen och näst intill hela osten försvann men det är ju såå gott när man är bakis. Sofie har gått hem nu och jag sitter nere i källaren och gläpper mellan Talang 2009 och Irene Huss. Funderar på att röra mig ut på altanen igen, fortsätta läsa boken jag påbörjade i veckan och försöka lista ut ett ställe där gänget kan grilla ikväll. Palla sitta hemma hela dagen.

Nu ska jag äta. igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0