3 april

äntligen fredag. Och jag har en del att göra idag.

Närsomhelst ska jag laga en stor och stadig frukost så man står sig hela dagen. Slänga mig i duschen, göra mig iordning, åka till stan och handla present till sara, laga lunch och sedan jobba 16 - 20. Det blir lite tajt om tid eftersom vi ska vara ute i åby klockan 20 men mamma har lovat att skjutsa mig så fort jag kommer hem. Kan ju inte köra ut själv, jag ska ju dricka ikväll. Och mycket ska jag dricka också. Det är fest! :D

Sara firas ikväll med några danstjejer,
utgång på Otten
och jag är glad att Söderlund ska följa med :)

Uppvisning på lördag, matchstart 16.30 och vi dansar i pausen.
Kom och Kolla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0