4 april

fy helvete. så mycket drack jag inte men jag är ändå fortfarande full..

kanonkväll igår! verkligen. men mer om det ikväll eftersom jag ska jobba snart. Det var ont om folk så jag får hoppa in klockan 9 - 14 (känns inte bra, jag blir inte ofta bakis men SJÄLVKLART skulle jag bli det idag). 14.30 hämtar mamma och skjutsar mig till träningen inför kvällens uppvisning på dolphins-matchen. 16.30 är det matchstart och vi dansar i pausen. Vet inte än om vi stannar kvar och ser hela matchen eller om vi åker hem direkt efter uppvisningen. Det är ju alltid kul att se klart matchen men jag har en känsla av att jag kommer vilja åka hem och sova bort baksmällan. Fy. Jaja, jobba hela helgen, känns bra :D

hursomhelst, mer ikväll.. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0