6 april

Hejsan! Bara för att folk verkligen ÄLSKAR att jag tjatar om hur ont jag har i ryggen så hade jag tänkt fortsätta. Idag är det inte så farligt som det kanske borde vara men nae, idag känns det knappt. Musklerna reagerar inte längre (eller inte idag iallafall) på varenda lilla rörelse jag gör. Sådär, färdig-klagat för idag. Btw, om ni/du nu tycker att min blogg är så ointressant och att du minsann skriver om MYCKET intressantare saker så kan du väl hålla dig till din egen? har jag ens bett dig läsa min? :/

Iallafall.. solen skiner och jag är på ett strålande humör. Har fått hur många bra idéer somhelst till hösten och inspirationen bara strömmar in i huvudet på mig. Är lite halv-depp pga att storerbror åkte till Kosovo idag där han ska tjänstgöra de kommande 6 månaderna. Samtidigt är jag lite exalterad över att M kommer hem idag och jag hoppas på att få träffa honom.

Var iväg till Linköping och LInköping's sjukhus sjukhuset förut tillsammans med Magnus (hade aldrig hittat dit själv) för att hämta hem Lotta. Hon verkade mycket piggare och svullnaden på ögat hade gått ner mycket men det var fortfarande inte riktigt bra. Men men, hon skulle ändå bara äta antibiotika och det kan hon ju faktiskt göra hemma istället för att ligga där och ha tråkigt. Klart man ställer upp att hämta :) Kom hem för några timmar sen och har varit helt seg sen dess. Mår inte riktigt som jag hade hoppats. usch. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0