8 april

Varje datum i april känns speciellt, som om man har något planerat eller att någon fyller år. Jag är dock nästan 100% säker på att ingen fyller år idag och ingenting är planerat så varför känns det som om jag har missat något? Jag har kollat almanacka säkert 4-5 gånger men nae, ingenting står där. Jag får väl se vad dagen har att erbjuda helt enkelt. Är inte alls pepp på vädret idag. Det var grått och regnigt ute när jag vaknade så jag kröp ner i sängen igen i hopp om att det var en dröm och att jag snart skulle vakna igen i någons varma famn. Tyvärr var det ingen dröm, jag kunde inte somna om och när "Arn - Tempelriddaren" började på Canal+ gav jag upp mina försök och flyttade från sängen till soffan. Här sitter jag nu, med datorn i knät och bara slappar. Egentligen finns det väl bättre saker att ha för sig men jag har ingen riktig ork till det. Ska slänga mig i duschen när filmen är slut och sedan städa iordning på mitt rum, det behövs kan jag säga er. Hur dagen ter sig ska bli intressant att se. Jag vet vad jag vill och vad jag hoppas på men som sagt, vi får se.

Nu, film. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0