9 april

Skärtorsdagen eller Internationella Emo-dagen.
Glad jävla Påsk på er!

igår började dagen bra men allt mer som timmarna gick blev jag bara mer och mer sur, irriterad och ledsen. Hur svårt ska de va? Nae, jag måste sluta med dethär. Tycker dock att igår och idag har jag nog en anledning till dessa känslor men samtidigt ska jag inte låta dom ta över. Hakuna Matata, eller vad säger du, Tjärna? ;D Försökte att tänka på annat när jag och mia tog en sväng i hennes bil men det lyckades inte riktigt. Det enda som fick mina tankar att försvinna var när jag såg sista perioden av finalmatch 5 mellan färjestad och HV71. Färjestad tog hem SM-guldet och jag måste erkänna, att trots att jag aldrig varit särskilt intresserad av hockey, att jag satt och bet på naglarna och att färjestad faktiskt verkade vara det starkare laget. Men vad vet jag? :P Somnade sur men stolt att jag höll tårarna tillbaka utan problem. Ringde ju faktiskt ett samtal uppåt i landet som gjorde på lite bättre humör men eftersom han skulle festa loss så blev et inte många minuter men men, bättre än inget.

det är ett himla tråkigt väder idag så det passar bra att ligga i soffan.

hejs.

Kommentarer
Postat av: Elin J

färjestad is the shiiiit! :D:D ;)

2009-04-09 @ 14:11:27
URL: http://elinmjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0