Dina sånger har jag sjungit, dina drömmar har jag drömt.

PUH! Hemma igen. Fyfan, vilken dag. Förstår inte vd som hände.. Jag lyckades på ett eller annat sätt förvirra ihop allting hela tiden. KUL =/ Samtidigt tyckte kassan att det var ett perfekt tillfälle att jävlas med sig och vägra öppna sig. KUL =/ På något magiskt sätt lyckades jag andas in grillkrydda i båda näsborrarna så det sved och gjorde ont. KUUL =/ saltakaren ville inte att jag skulle öppna dom, pommen kändes ovanligt segt och likaså mozzarella sticks:en. Min rygg gjorde ont och mina fötter, brutalt, hatade mig.

Hursomhelst, jag är hemma nu. Är sur över att systemet stängde en timme INNAN jag slutade jobbade så nu hopas jag på att min kära far ska förbarma sig över mig och låta sig sno lite Baccardi Grand Melon. Jag menar, det är ju fest ikväll. Ikväll vill jag inte vara nykter. Förfesten är flyttad hem till Moa eftersom Sara gått och blivit sjuk. Sen klacckar vi oss mot hamnen. Hipp Hipp Hurra för David! :D

Nu, fixa smink och hår. Mia ska snällt skjuts mig till Moa sen :D
vilka ska till krogen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0