jag är inte bra på att vara arg.

Glöm det jag sa förutom om att bara vara sur och inte vilja träffa "någon". Jag tar tillbaka vad jag sa. Det gäler att våga och det gjorde jag. Slängde iväg ett SMS och fick positiva svar tillbaka. Det negativa var dock att han skulle ut ikväll och det i sin tur betyder att man behöver sitta vaken halva natten. Det positiva är att jag inte behöver sova själv och att man får mysa. En till rolig grej är att jag faktist inte ska sova hemma. För en gångs skull ska vi sova där, ska bli intressant. pinsamt och nervös men himla intressant. Helt plötsligt har jag ingen aning om vad morgondagen har att erbjuda. Varken hur länge jag ska stanna där och vad vi ska hitta på under dagen. Jag vill mysa och det tänker jag göra.

Dethär kanske lär mig en läxa om att vara lite mer bestämd och faktiskt säga som det är. Men inte just nu, är bara glad att saker och ting inte alltid är som dom verkar. Eller är dom kanske det? Nästintill lite FÖR uppenbart att man blundar och hoppas på att den raka motsatsen snart kommer uppenbara sig? Ibland är saker för bra för att vara sant. Det är egentligen ingenting som jag lägga energi på att lista ut men ibland kan man inte rå för att tankarna strömmar in i huvudet.

Ska man kanske våga sig på ett allvarligt samtal ikväll? Nae, just denna kväll är det dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0