@ Sara's

Hejsan! Det som jag trodde skulle bli en rejält seg dag visade sig bli en dag fylld av fart, vänner och skratt. Har kt runt hela stan i min lilla bil med nervevade rutor och pumpade musik. Träffat både my, sara, isse, maria, sara och moa. Hade hopats på att få träffa ytterligare en men nae, det verkar inte bli så och om jag ska vara helt ärlig så är jag inte riktigt på humör. Jag skulle bara sura och då är jag inte rolig att vara runt om. Speciellt inte när det sura beror på just den personen. Usch, dethär gör mig bara ledsen =/ Jodå, JAG talar sanning.

SItter just nu iallafall hemma hos Sara och ser på film. Har redan sett på "Men in tights" (en parodi på Robin Hood) och nu ser vi på riktiga. Undrar fan inte om vi kommer hinna se teknade också innan vi åker härifrån. Jag börjar iallafall bli trött så jag kommer nog ta över sara's roll ikväll och vara den som somnar efter halva filmen.

Nu stör dom sig på knappljudet. lika bra att dunsta. bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0