snirkelhuvud

Sådär! redo för partaj!

håret är fixat, sminket är på plats och kläderna sitter där dom ska. Ska närsomhelst börja fixa med drickan och sedan börja röra mig mot bussen som ska ta mig till Moa's place. Dock har jag ett problem. Jag måste på vägen dit fixa både pengar och groggvirke. Jag vill ju liksom ta allting på en och samma gång, eller iallafall fixa allting vart efter man går. Problemet är nu; om jag går åt ett håll för att ta ut pengar så ligger närmsta kiosk alldeles för långt bort åt andra hållet och tvärtom. Hmm.. Hur kan jag lösa detta på ett så smidigt sätt som möjligt? Har försökt luska ut folk som kan vtänka sig att skjutsa mig men icke, alla jobbar eller ska också festa som dom har ingen bil. Suck. ELLER! (oh, snilleblixt) Jag tar bussen, handlar läsk med lösa pengar och betalar inträde med kortet. Oh jag är grym! ;D Så får det bli. Nu, bussen. hejdå!

Vilka ska ut och vem vill dansa med mig?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0