torsdag 16.23

Jag gillar när man kan planera dagar med folk man tycker om. Denna dag är nu planerad.

Åkte en sväng hem till söderlund där My's mamma blev fixad i håret och jag & my var det pratglada sällskapet. Dock skulle My till massören så vi lämnade dom i huset och jag skjutsade henne till badhuset. Sitter i skrivande tillfälle hemma och väntar på att klockan ska bli 17.oo, ska möta dom både två på badet då och vi ska sätta fart mot MAX för att käka. Träffa Isse en stund innan jag åker hem för att käka igen och sedan ska jag träffa Sara och förmodligen resten av gänget.

Nu fick jag sms, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Elin J

äh, fy va sugen jag blev på en maxburgare och en cheddardipp just nu! imiterar en dreglande homer simpson

2009-04-09 @ 17:49:00
URL: http://elinmjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0