När jag fick se dig var det som om världen stanna till

Godkväll! Det har varit en bra tisdag :)

Hämtade upp sofie och åkte direkt till hageby. Frisörerna blev glada när jag döck upp och tackade flera gånger för att jag ställer upp. Gjorde klart för att dom att jag var nöjd med längden på håret och att jag uppsakttar om dom inte klipper mer än vad som VERKLIGEN är nödvändigt. Tur att man ska vara långhårs-modell och därför få en uppsättning OCH DÄRFÖR inte behöver klippa alls om jag har tur. Färga får dom dock göra bäst dom vill, blev helt lyrisk när dom spottade förslag och när dom sa det som det verkar bli hoppade jag högt. Jag vill - Jag vill! (sa inte säga för mycket ifall det skulle bli så att dom ändrar säg. Ni får se resultat när det är färgat och klart)

Tränat uppe på både Hälsostudion och NDC idag. Hälsostudion blev det mest bara att få shaka av sig och kolla när emmelina och sofie tränade och sedan blev det stenhård träning med Carro (och för en gångs skull hela gruppen) inför sommar-uppvisningar. Cancan och Bond som uppvärmning innan vi gick rakt på Sverige-dansen och gjorde vårat bästa att komma ihåg den. Helt plöstligt var 6/9 av gruppen tillbaka-kastade 3-4 år i tiden och danserna fanns där, någonstans i ryggraden. Gick därifrån glad pga härliga nyheter. Jag ska få komma hem igen. Komma tillbaka dit där allting en gång började, för 15 år sen. <3

Ingenting är planerat imorgon. Vill sova länge och få mitt papper om att min beställnings finns att hämta på ICA Strömmen och sedan kommer jag vara snyggast i stan. Någon som vet något annat som händer imorgon? Vem ska göra vad och när ska ni göra det? 

Nu blev jag super-deppig. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0