00.14

Halloj! För första gången kändes mina 4 arbetstimmar som MYCKET längre. Men men, det var kul folk att jobba med så det var helt okej. Dock oerhört lugnt vilket gör att det finns äckel-lite att göra. Fick dock själv hålla koll på både äventyret och simhallen då en liten flicka fick diarée i Croco Island så Ida & Kristian fick ta fram både hov och bottensug för att få rent i barnpoolen. Inte fräscht.

Var sanslöst hungrig när jag åkte ifrån jobbet så det blev en snabb sväng förbi andra jobbet för att handla något ätbart innan jag åkte till Moa för att se Grey's och Fråga Olle. En hel del skratt, några avskyvärda skrik då det var maskar i hjärnor och en liten planering inför imorgon då det äntligen är premiär för mig att åka cab:en med Moa igen. Först till Dagsberg för att kolla farmor&farfars grav, sedan till Katrineholm för att kolla Moa's farfars grav, en sväng till Djulö för att kolla landet och sedan tillbaka till stan så Moa hinner klippa sig innan det är dags för bio.

Fick meddelande av Carro i förmiddags om uppvisning på Dolphins på lördag, klart man ställer upp. Så på lördag är jag på Stadium Arenan mellan klockan 14.30 och framåt. Matchen börjar 16.30 och oss dansa kan ni se i halvleks-pausen. Ska bli kul att äntligen få köra igen. Är dock lite nervös, är så van att köra dansen framför spegel och det blir alltid en helt annan sak när man kör framför publik. Den enda dans jag har visat upp de senaste åren är formationen men den dansen kan man ju i sömnen så det var aldrig några problem, det är nervigt nu. Så ska de va!

Nu ska jag bränna en skiva till imorgon så vi har något att pepp i bilen imorgon. Härligt! Håll tummarna för strålande solsken och inga moln. Sov så gott sen. hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0