22 april

mamma's löfte om att inte väcka mig blev det inget av, jag blev upptvingad ur sängen för att hon skulle ha skjuts till tandläkaren. Antar att jag kommer behöva hämta henne på jobbet sen men jag vet inte riktigt hur det blir med den saken. Ska nämligen åka upp tidigare till Mormor än planerat. Hon fyller år idag så det är kalas några kvarter bort tillsammans med mamma, pappa, stina, morfar, ulla, conny och maggan. Ska bli trevligt :)

Något jag ser fram emot:
fredag 24/4: förfest och utgång hos Moa
måndag 27/4: möte på Trude's 18.00
onsdag 29/4: färga håret
lördag 2/5: hårshow på Otten
måndag 4/5: koreografera med Jozza
lör-sön 16-17/5: SvenskaMästerskapen i Disco, Västerås
lördag 23/5: fira Micke's 20årsdag.

Jag vill träffa svanslös. Saknar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0