lördag 21.03

OKEJ! KUL! =/

som jag skrev förut så var jag sanslöst bakis när jag åkte till jobbet. Hngrig var jag också men med risk för att kräkas så struntade jag i att äta. Gick i 5 timmar i den otroliga värmen och tyckte synd om mig själv samt förbannade migsjälv för att ha druckit alldeles för mycket kvällen innan. Det var överdrivet lugnt och tiden gick sakta men när klockan slog 14.oo så blev jag hämtad och skjutsad till träningen. Stressade ihop slutet och placeringar innan vi börja fixa hår och smink för att sedan åka till Stadium Arenan. Och nu frågar jag er - tror ni att vi fick dansa i halvlek då?! NAE! dom glömde totalt bort oss och tiden gick. Usch, så arg jag är över detta! Hade peppat som fan och sen bara... PFFT!

nog om det, igår var en klockren kväll! Kom lite sent till Sara men allt folk var redan där då så festen satte igång med detsamma. Massa cider, jag-har-aldrig, tuttdans, "hejheeeeeeej", dans på stolar, roliga paket till sara, röj i fyllebilen, gick före HELA kön till Otten, blev bjuden på tequila av filip, umgicks med världens bästa simon, dansa macarena med jonna, fick äntligen se sara rocka loss (lagligt) på krogen och snälla Johan skjutsade hem mig. Kanonkväll brudar! Det gör vi igen inom kort, tycker jag!


så går det när man festar med dansare ;D

Måste bara få skrika av mig lite.JAG HATAR ATT VARA FATTIG OCH INTE KUNNA KÖPA VAD JAG VILL NÄR JAG VILL DET. Tror ni inte att mina shuttershades och millionairs är slutsålda på hemsidan eller? :O Jag får damp och panik. Jag vill så gärna ha dom. Vad ska jag göra nu då? :( FAN. jaja, hittar säkert nått annat onödigt att lägga pengar på.. Eller onödigt och onödigt, behöver ju faktiskt solbrillor! Nu ska jag tvätta bort militärsminket och sedan gå över en sväng till sara. Hon sover i lagerlunda inatt så jag passar på att hälsa på där. Hoppas Lotta mår bättre snart <3

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: malinsstörstafan!* steeeeeeen ;)

fy så surt att ni inte fick dansa! hade egentligen velat vara med.. men kul med macarena, BODIii! KOMSIKOMSIKOMSI, skvätta till med ett glasvin, de lilla? :P haha :D ibrist på annat säg men hade bäst mallaniz =)

2009-04-05 @ 22:20:24
URL: http://elleeens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0