torsdag 20.33

Wuhu! Jag är kär i brillorna. Har prövat dom ett X antal gånger och ni som känner mig väl har väl redan listan ut att det nu finns det tusen kort på mig med dom på mig i min mobil. Sant men jag tycker om dom. Nu vill jag ha sommar, jag vill cab:a upp till Dalarna och hälsa på Robin och kanske ta en sväng förbi Elin's land och bada.

Nu är rummet städat. Jag menar liksom VÅRSTÄDAT! på riktigt. Dammat överallt, inklusive mitt pokalskåp och i den vevade putsade jag varje pokal och medalj och med risk att låta skrytig; det tog sin lilla tid ;D Flyttade ut sängen och dammsög där bakom. Det var ett tag sen senast märkte jag, usch så äckligt. Hittade tusen hårnålar, en BH som jag länge undrat vart den varit och en ring som fått av Totte's mamma. Tyvärr väckte ringen en hel del minnen men det skrattade jag snabbt bort och fortsatte med min städning samtidigt som jag dansade runt i rummet till Timbuktu - Stirra ner, Lil Wayne - Prom Queen, Kick - Fest hos mig remix och Kid Cudi - Day N' Night.

Tror kvällen slutar här. I soffan. Framför TV:n. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0