2 augusti

igår var en hektiskt dag. Var en man kort på jobbet så jag missade lunchen helt. Var så hungrig att jag hade ont i ryggen och bara var allmänt tjurig. Bråkade med snorungar och tog hand om blödande tyskar. Snacka om att jag fick kämpa med tålamodet idag då man fick kämpa som en tok med att hålla isär barnfamiljer från ungdomsgängen samtidigt som telefonen ringde stup i kvarten. Kom iväg ifrån jobbet 18.30, superstressad. Packade ihop mig, sminkade och fixade håret i väntan på Nina's ankomst och att Emil skulle hämta upp oss. Efter mycket om och men, flera glömde saker och ett antal felkörningar så var inte Emil särskilt glad på mig men det var bara kul.

Vi kom fram iallafall och folket var redan samtal ute på Jimmy's gård vid grillen och poolen. Mycket trevligt! Musiken pumpades ut ur högtalarna och stämningen var riktigt skön. Rörde mig innåt när jag tyckte kylan trängde sig på och hittade Eric på knä, hängades över handfatet inne på toan och Ida med rakapparaten i högsta hugg. Han blev av med en hel del hår. Alla ville vara med där inne. Karlsson var så exalterad att hon välte badkaret ;D HAHA!

Emil hämtade upp oss strax innan 23.30 och då blev det party i bilen påvägen in till stan igen. Nina sjöng medans Anna och jag bara satt och skratta. "kan du cykla, Malin?!" Hittade Moa, Robin och Patrik i kön till Hugos och ställde oss såklart med dom. HIttade ganska snabbt till dansgolvet om spelade malin-musik för en gångs skull. Träffade massa folk man tyckte om och beundrades över killarna som spelade Guitarr Hero på storbildsskärmen. Drog hem strax efter två när jag inte längre stod ut med min mage som hade gjort ont i ett x antal timmar. Messade med M hela vägen hem och det slutade med att man slapp sova sjäv. Det var mysigt, även om jag var riktigt arg där i början. Får se vad som händer efter detta.. (jag kommer få minst en arg kommentar över detta?)

Vaknade upp imorse med hopp om att må bättre men icke. Kunde knappt röra mig så jag ringde Badet och sjukanmälde mig. Istället sitter jag hemma just nu och bara chillar. Försöker överleva och väntar på svar ifrån Robin om och när dom ska på bio. Jag vill följa med! Hellre bio med fina vänner än att sitta hemma ensam. Nu ska jag göra läsk i min sodastream, hämta min chokladkaka och sedan se på maraton med ANBDC (america's next best dance crew). Klingar skönt i mina öron. Hörs! CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0