20 augusti

godmorgon! eftersom mamma inte har behörighet till SAP och både caroline, kerstin och christer är tillbaka efter semester så kan jag inte låna deras inlogg längre. Jennie är ju så nojjig och har låst in sitt i skåpet (ingen är förvånad) och vi hittar inte lösenorden till varken Agnetas eller Maritas. Därför har jag suttit och drivit runt på internet nu på morgonen. Jag kommer leva längre för jag har fått mig en hel del goda skratt. Mest åt en massa videobloggar. Hey! Lägg ner. Jag lovar, jag har skrattat mig rakt igenom varenda blogg som någonsin haft ett videoinlägg. Det går inte att ta seriöst för 5 öre. Antingen låter folk superfjortis eller så låter det FÖR inövat. "Hej jag ÄR seriös och det SKA höras också." HAHA! jag kräks på skiten, jag tillochmed skäms när jag ser det. Om jag nån gång får för mig att göra ett videoinlägg där jag sitter och snackar med er (alla mina 18 underbara unika läsare! PUSS PÅ ER!), så STRYP MIG! eller iallafall påminn mig om detta inlägg då så ska jag genast ta livet av mig själv. Tack.

Den ni! den kunde ni inte se komma va? ;D Asså, jag känner verkligen hur ironin rinner i mina ådror idag. För tillfället är jag på ett strålande humör. Som om ingenting kan ta ner mig på jorden och jag trivs ganska bra här uppe. Möte om framtiden i Viken idag. Carro hämtar mig 15.00 och då bär det av. Vet inte riktigt när jag kommer hem men när jag väl gör det så står jobb på schemat. Fortsätta på streetjazz-koreografierna och försöka komma på nått till showdans 7-9.

4 DAGAR KVAR, VICKY! :D
NU KÖR VI, BURNING ON THE DANCEFLOOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0