23.34

jag önskar verkligen att jag hade haft ord, lust och pengar till att gå ut ikväll för usch och tvi så förbaskat tråkigt jag har haft ikväll. Satt och blev mer och mer deprimerad för varje minut som gick så tilslut ringde jag Nina och snackade skit samt hälsade henne välkommen tillbaka till Sverige efter en veckas semester i Grekland. Bestämde mer om morgondagen och sedan återgick jag till mitt .. ja, vad jag nu hade gjort innan. Ringde Jonna i panik och det blev en sväng i regnet med bilen, köpte mat och sen blev det mys i soffan innan Ellen och Becka ringde efter skjuts. Såklart ställer man upp. Nu sitter jag iallafall här ensam i soffan igen och inväntar samtal från Sofie som då ska få skjuts hem och sedan ska jag sova. Kliver upp skapligt imorgon, träning redan 10.00 och uppvisning på Gamla Torget 11.30.

fan vad det ska regna. fan så ensam man ska känna sig. galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0