4 augusti

aldrig igen blir jag den som jag var. För nån som du..

fyfan så bra jag mådde igår. Fick äntligen, för första gången på över ett år, komma ner till husvagnen igen och vädret hade välsignat oss med solsken och värme. Pappa, grillen och käket var redan på gång när vi kom ner, Nero var glad att se oss och mamma var på bra humör. Skönt att se dom igen. Saknar dom. Hann med att spela en omgång TP innan vi satte oss i bilen och åkte hem igen. Höll på att köra ihjäl en full fjortis som skulle vara macho och slänga sig framför bilen. Oh! jag har aldrig varit så arg i hela mitt liv. Hade det varit jag som kört hade jag nog stängt av bilen, klivit ur och lärt honom en och en annan läxa. Jävla idiot. Förutom den lilla incidenten så var allting tipptopp och jag somnade gott i sängen när jag kom hem.

idag är jag på Aditro igen. Jobbar för fullt med min hög med timrapporter. Undrar fan hur jag ska hinna klart med allt till fredag. Måste lösa detta på nått sätt. Hur eller hur så ska jag ikväll bara vara hemma. Städa köket, gillestugan och jobba med mina danser som drar igång om ca en månad. Vänta på att Sofie ringer och somna efter SYTYCD. Har en känsla av att jag kommer vara på dåligt humör hela dagen. Suck. Palla var sur för ingenting. Nån får gärna komma och lätta mitt humör.

mitt solsken för dagen: 20 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0