ändrade planer

för både idag och på lördag.

istället för att gå på lunch halv 1 och jobba fram till 15.00 så ska jag istället jobba konstant fram till 14.00 då jag ska möta Moa utanför Djäkne och vi ska tillsammans gå till stan för att möta Anna och Sara på PAUS där vi ska äta lunch. Jag har lite småbråttom eftersom Carro hämtar mig 15.00 men jag har slängt iväg ett SMS om att bli hämtad vid Lillan istället. Ska bli skönt att träffa tjejerna igen. Saknar dom. Ska skvallra som tusan och bara njuta av deras sällskap. Jag antar att dom förväntar sig att höra både det ena och det andra om helgens bravader, på bortaplan som hemmaplan ;D Usch, jag är en hemsk människa. HAHA!

angående lördagens så skulle jag åkt ut till My för att firat henne men det verkar inte bli så. har alldeles för mycket att göra med allt som heter packning och dans. Så jag stannar hemma. Brudarna kommer hit och trängs med min resväska, alla kläder, danspapper och skivor. Med sig har dom Anna's överblivna champangeflaskor och det är ju inte fy skam. Har en känsla av att mina fina kläd&pappers-högar inte kommer vara lika fina när dom går som dom var när dom kommer.

sådär. ändringar men nu är det iallafall planerat. man vill ju veta hur helgens ter sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0