Carpe Fredag.

äntligen fredag. äntligen fredagsmys på jobbet, tyvärr utan både Caroline och Emma men Ludvig duger bra han också. Jessika likaså. Det blev en extra macka dagen till ära. Likaså blev det en kvart extra. Bara för att vi ville och var inne i en djup diskussion. Minuterna bara rann iväg men det gör ingenting. det är fredag. Carpe Fredag! Jag är på ett strålande humör. Viktoria är less på sitt jobb och är därför inte lika tagg som jag men det ska vi ändra på när hon hämtar upp mig här på lindövägen kl 16.30. Då börjar helgen på riktigt och den tillbringas (som ni redan vet) i Sala hos Jocke. Eller aa, iallafall fredag till lördag. Hur det blir efter det återstår att se. Om vi blir kvar eller om vi styr bilen mot Arboga. Intressant ;D Väskan är packad, vinet är med, ipoden är laddad med batteri och musik och kameran är tömd och laddad. Jag är redo. Suck, jag kommer vara skyldig pappa så mycket pengar efter denhär sommaren. Men det är det värt. Fan, vad kul jag har, har haft och kommer ha!  

Ska bli skönt att komma ifrån stan.
ny stad, nytt folk, vin och utgång. Klingar bra i mina öron.
men visste ni att krogen stänger redan 02.00 i Sala? :/
what? En annan är van att röja som hårdast då. oj.
här snackar vi om kulturkrock.


Kommentarer
Postat av: bananis

Snygg design din blogg har fått :)

2009-08-14 @ 17:52:54
Postat av: nina

skickar en halsning fran greece till dig, fran internetcafet. ha det sa jakla kul i sala nu ;) PUSS <3

2009-08-14 @ 18:05:47
Postat av: Moa

Snygg blogg, babe! =) Men bättre uppdatering tycker jag, vill ju höra allt om Sala-helgen! ;) Puss!

2009-08-16 @ 22:31:08
URL: http://themiiuua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0