godnatt

ja, godnatt på er. jag är sjukt trött men vet ej varför. Sov många timmar inatt, jobbet var inte särskilt påfrestande och träningen ikväll var soft som fan. Kom dit, kollade på småtjejerna som körde innan oss, värmde upp och stretchade till pepp-musik, körde fullt ut i en halvtimme och sedan blev det mest snack i en timme. Om ombyggnade, diverse danslärare, de år vi var borta och framtiden. Framtiden framför allt. Jag är så taggad så det är helt otroligt. Helt ärligt så är jag väl lite småstressad eftersom jag inte riktigt börjat på streetjazzen än men det kommer. Ska bara hitta de rätta låtarna. Skulle fan behöva vara ledig imorgon för att BARA sitta och jobba med danserna. det får bli på .. ehm ....lördag?

på tal om lördag. fest hos My!
Lövet fyller ju 20 imorgon. Ska slösa ett telefonsamtal på henne då.
det är hon värd. sen ska vi dansa på Otten ONZDÀ.
tror förfesten blir hos min björnbror Isse. Alla min löv på samma ställe.
<3

vill sova. måste jobba. vill se klart SYTYCD. men pallar inte. jobb imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0