onsdag

hinner liiite snabbt skriva av mig. har nu suttit i några timmar och hostat på Aditro. Gick hem kl 16.oo för att hinna käka och byte om innan jag ska vara på badet. Ska åka snart men först ska jag slappa en liten stund framför tv:n. Undrar vem det mer är som jobbar idag? Hoppas på IS om jag ska vara helt ärlig.

mår inge bra. halsen gör ont. hostan känns hela vägen ner i lungorna och ont i princip överallt. Kan inte fatta att jag självmant kommer sitta vaken flera timmar till efter detta jobb. Suck Malin. Jo Malin. Fan vad jag mår dåligt. Jag ska sätta mig solen på ute-badet, dricka tusen liter vatten och låta grabbarna skrika på ungarna. BAJS. hejdå.


Kommentarer
Postat av: Leia

Vadå?

2009-08-05 @ 20:41:23
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0