tisdag, numera onsdag, 00.14

drog hem så fort jag kunde. orkade inte mer.
jonna och sandra räddade min kväll med film och onyttigheter.
SYTYCD var extremt bra idag och jag grät några tårar.
Sara Bareilles - Gravity. EN NY FAVORIT!
hittade motivationen till att fortsätta koreografer utan problem.
david guetta feat kelly rowland . when love takes over.
till showdans, nybörjare, ungd/vux. vatten över huvudet?
fick prata av mig hos sofie, kändes bra.
Skumt att en 4 år yngre vän är den som, ibland, förstår mig bäst.
den som faktiskt inte kritiserar utan bara låta mig vara, fast ärligt.

imorgon jobbar jag på Aditro 8 - 16.30
på Medley 17.00 - 20.30
för att sedan koreografera hela kvällen hemma.
däremellan ska jag hinna luncha med svanslös
och fixa mer käk innan 17.00 så man överlever dagen.
det blir alltså inget Viken för mig imorgon.
sänder iväg en förlåt till moa och frida.

nu ska jag sova. dethär blev ju ändå inge bra.
hur jag än försöker så kan jag inte sammanfatta som Anna.
kanske skulle gå en kurs?

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej!

Hoppas du får en bra dag!

2009-08-05 @ 09:57:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0