onsdag 20.16

godkväll. Ännu en dag börjar lida mot sitt slut. Och trots att det är onsdag, även kallad lill-lördag, så ska jag inte ut ikväll. Näst sista fria onsdagen på Hugo's men ikväll stannar jag hemma. Är det nån som ens ska ut? Tror att de flesta sparar sig till nästa onsdag då det är Otten ONZDÀ med mask-tema. Oturligt nog är inte Nina hemma för att göra mig sällskap men jag får klara mig med övriga vänner ;D haha. Anyhow..

jobbet idag rullade på som vanligt och när klockan slog 16.30 rullade bilen hemmåt för att hämta Viktoria som vandrat i regnet hela vägen hem till mig. Bilen rullade vidare mot Ingelsta för lite shopping och middag. Hittade ett par perfekt flipflops för stranden, puder och ett supersött linne som passar sig både på Cypern och i Sala i helgen. Efter middagen blev det en cigg för viktoria och jag följde med som sällskap i regnet. "malin, jag vet att du är kort men dethär är ju löjligt!" HAHA! Diskussionerna fortsatte om helgen och hur saker och ting skulle lösas men hey, det löser sig alltid. Ska bli skönt att komma ifrån stan. Allti kul att pröva nytt. Nytt folk, nya ställen, nya anledningar. (oj, var det bara jag som tänkte på sex?) HURSOMHELST, vi ska dit iallafall. Åker direkt efter jobbet på fredag. Med kläder för en helg av party, en box White Tower och ett strålande humör. Jag är tagg.

Nu ska jag ladda upp ipoden med lite extra musik, fortsätta jobba och hålla tummarna för att detdär telefonsamtalet som jag har väntat på hela dagen kommer imorgon. Vi eehm.. hörs. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0