20.33

sådär. hemma. tack. hade inte pallat inte en sekund till. Efter jobbet drog jag raka vägen till Kriminalvården för att hämta upp vicky, hem till mig genom rusningstrafiken medans vi sjöng högt (och antagligen väldigt fel också) till Pitbull's "Culo". Förde över pengar till kortet, hem til Vicky för att hämta pengar oh sladd, ner till stan för att växla pengar, hem till mig igen för att testa sladden (den funka utmärkt!) och sedan hem med vicky igen. Jag hann knappt komma hem själv igen innan det var dags att åka igen eftersom mamma ville bli hämtad på jobbet. Nu är det iallafall slut på farandet och jag har satt mig till rätta i soffan. Laddat upp med iTunes och två dansblock för att börja jobba för resten av kvällen. Ska fortsätta lite på showdans 10-13 och sedan börja rejält på båda streetjazz-koreografierna. Är dock sjukt trött så jag undrar hur detta ska gå men men, jag kämpar på.  SYTYCD börjar 21.55 och det ska jag absolut se.

nu, jobba. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0