@ work

- oh jag kan inte sitta med honom. han tar mina nerver.
- P?
- mhmm!
- vad gör han då?
- han tjafsar om min mobil. "är du dum som inte tar minneskortet, blablabla"
- suck. karlar..
- nej, inte du Ludvig.
- och så petar han på mig varenda gång han går förbi!
- jag säger ju de. Karlar..
- fortfarande inte du, Ludvig!
- har nån ketchup med sig? inte gott utan till pyttipanna.
- oh vad gott. jag ska bara äta spagetti. eller inte bara. Korv också.
men vi har nog ketchup.
- oh, bra. Eller de sa du förra gången också och så hade du ingen.
- men nu är ju mamma här.
- okej
- jag vill också ha pyttipanna. ska bara äta spagetti.
- va? bara spagetti?! Konstigt du är, Malin.
- NAE! korv också! sa jag ju förut!

jepp. Teknik, karlar och mat går hand i hand.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Malin,Malin ,Malin:) Min söta Malin :)

2009-08-12 @ 11:08:51
URL: http://virrvurrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0