10 december

grattis till mig och alla andra malin.
idag är det malindagen.
och god bless barack obama.

sitter i valdemarsvik. inväntar de få dansare kommer dyka upp idag. Många kommer ine vara här pga julambassaden på gusums skola. Sådär sitter jag här, hoppas på att det iallafall dyker upp några som vill dansa idag. Så jag peppar med "fight for this love" som söderlund snällt skickade till mig. Snacka om att jag blir tävlingssugen när jag hör den. (jag saknar partystylerz)

känner mig lite bättre idag. kan bero på att jag äntligen fick sova. eller alla de olika piller som jag tryckt i mig. och som mamma tvingat på mig. ipren, bisolvon, tranbärskapslar samt fan och hans moster. Vi får hoppas att det ger med sig annars får jag helt enkelt stå ut med skiten till nästa måndag. Då har jag äntligen(?) tid att bli sjuk. En vecka till. Kom igen, Malin. Ikväll blir det sova direkt som gäller. Sista träningen med 8:orna imorgon. Tagga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0