11 december

jag som trodde att jag skulle somna direkt efter att ha landat hemma efter tordagens lektioner i Valdemarsvik. SÅ FEL jag hade. För det första satt jag klistrad vid dator och msn för diverse konversationer. För det andra så hämtade jag upp A runt 23.30 och jag var så pigg att jag inte somnade på flera timmar. Lyckades ändå pallra mig upp imorse för 8:ornas lektion och nu när jag varit hemma i flera timmar så har jag ändå inte slutat jobb. Har fixat med massa musik samt olika jobb-mail som skulle iväg. Är äntligen klar så nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning. Vet inte riktigt vad som händer ikväll än men jag misstänker att jag våldgästar Cyrus på ett eller annat sätt. Annars blir det bara chill i soffan med tacos, chips och idol. Men.. jag hoppas på cyrus ikväll.

btw.. Vi ses på Hugo imorgon ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0