13 december

Lucia.
det går fort.

lördag igår. den mest hektiska dagen jag varit med om på vääldigt länge. Träna tillsammans med sandra och vicky några timmar innan vi tog bilen till maxi för att köpa showkläder, present till sara och käka lunch. Hem igen för att göra mig iordning och bestämma partykläder. Hem till sara för födelsedagsmiddag och dans. Trevligt, roligt och god mat. Blev hämtade av vicky och vi försvann til hugo för träning, fix och väntan. Uppvisningen började strax efter 00.00 och vi körde hårt. Bokstavligt talat med stegen och knuffar på de som inte fatta att de skulle flytta på sig. Uppvisningen i sig kändes lite sisådär men vi jobbade bra trots omständigheterna. Jag och ida drog över till Otten strax därefter för att sammansluta med mitt gäng som firade sara. och om den saken kan jag säga .. "det blir aldrig som man tänkt sig". Surt. Kom iallafall hem tryggt och säkert med ida som driver.

söndag idag. tredje advent. herresatan så fort det går. Ska på adventsfika hos mormor&morfar kl 13.00 så jag måste börja göra mig iordning närsom. Inväntar sms men jag chillar. första lediga söndagen på hur länge som helst. Känns bra. En enda vecka kvar nu och sen går jag på jullov enda fram till 11/1.

seg tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0