15 december

tisdag. ledig idag. känns bra.
sov länge. vaknade när telefonen ringde.
ska upp och göra mig iordning nu.
ska chilla med A om en stund.
försöka få honom att ladda hem de senaste Saw-filmerna.
massa snö är det ute också. inte riktigt min smak men jag gillar't.
(maria, kör försiktigt!)

9 dagar kvar.
MÅSTE lämna in mamma's ring.
och köpa kusinernas presenter.
och slå in de övriga.

bara för att byta samtalsämne:
enda sen jag började på degeer och första gången fick höra David spela saxofon på julavslutningen (alla tjejer smälte som smör i solsken, sexigt värre när han stod där framme. gah!) så har jag varit fast vid det instrumentet. Därför blev jag förälskad när jag på spotify hittade Johan Stengård. Spelas för fullt idag. MYS! :D jag, anna, en kopp thé pepparkakor och han. Det står högst upp to-do-listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0