16 december

Goddagens, glad tjej som skriver! :)
vaknade med panik och lite ångest över att det var 9:ornas sista lektion innan uppvisningen imorgon. Eftersom jag var sjuk förra veckan så hann vi inte lära in det sista då. Hade planerat att de skulle få allting då och idag bara behöva nöta, nöta, nöta. Men men, tjejerna jobbade riktigt bra och resultatet blev detsamma. Håller tummarna för att det håller i sig hela dagen imorgon också då det är dags för uppvisning tillsammans med dansprofilen ifrån 8:an och dansklassen ifrån 7:orna. Ska även hinna vara på Hörsalen och repa med JB. Sen efter allt det stöket ska man iväg till Viken för terminens sista torsdags-lektion. Fullbokad torsdag alltså..

@ work för tillfället. tjejerna drog nyss till skolan så jag sitter här och bara .. chillar. Ledig resten av dagen så jag har inte bråttom någonstans direkt. Ser fram emot en frukost i soffan och att få stöka i mitt rum. Göra det ännu lite jul-mysigare och ikväll blir det julshopping med pappa och jul-fika med BV. Ska bli härligt att träffa alla igen och mysa på Fräcka över en kladdkaka, greken eller strawberry cheescake. YAMMI!

som sagt, glad tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0