18 december

igår var en riktigt intensiv dag.
snö-oväder till förbannelse så jag fick åka med mamma och anette till jobbet. Först till Hörsalen för att repa med JB och där började första krisen. Snön hade ställt till så mycket oväder att alla bussar ifrn valdemarsvik hade ställts in. Alltså, 3 av mina danstjejer som skulle vara med på uppvisningen kom inte. Snabba ryck för att göra om placeringar och ändra danserna. Repa längst bak på scenen medans de söta band-pojkarna stämde sin instrument.

Vidare mot DJP för att repa med dom och alla körde på duktigt. Jag och Anna fixade med allt. Rep, kläder, smink, musik och ljus. När en 3:e danslärare dök upp passade vi på att försvinna på lunch. Kom tillbaka och det var så jävla stökigt att vi nästan blev utskällda av en lärare på skolan. Vi vägrade ta på oss något ansvar då vi inte var den ansvarande läraren som varit där. Nae för hon hade ju ÅKT DÄRIFRÅN! :/ hur eller hur.. föreställningarna gick bra och jag tror att alla tjejer var nöjda.

påväg hem ringde jag chefen i viken och förklarade att det finns ingen chans för mig att ta mig ner dit så vi ställde in kvällens lektioner. *puh!* Istället ringde jag A och vi bestämde att kvällen tillbringas i min soffa med godis, julmust, PH och film. Drog iväg till Citygross och köpte allt vi ville ha samt två nya filmer. The Terminal och Apocalyps.

Jag är vaken nu. A sover fortfrande. jag vill också sova mer.
ikväll är det julklappsbyte i åby med blomberg, wilhelmsson, svensson, andersson och adamsson.
hade guld. hejs!

Kommentarer
Postat av: emma ,

ah vilket drama där ett tag ;) men gick ju bra ändå som sagt!

2009-12-18 @ 15:22:33
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0