19 december

redan 19:e. helt galet vad dethär året har gått fort. Säkert för att det har varit ett riktigt kanon år och jag är superduper-nöjd. Håller tummar för att -10 blir minst lika bra. Måste nog börja kolla lite på en års-resumé att ladda upp lagom till nyår. Det vill du väl, Anna? :D

igår var en supermysigkväll hos Familjen Adamsson. 17 personer som tröck ihop sig i deras lilla vardagsrum för att äta gröt och skinkmacka, dricka glögg och äta julskum. Skrattade åt sandras hamster på iphonen och trängde ihop oss vid matsalsbordet när det var dags för julklappsspel. Gråa strumpor, knivar och en hjärtskål var de klappar som skapade störst rabalder. Herregud vad jag skrattade. Sandras makt över Richard. sara's makt tommy. anna som snodde åt sig allt mammas, sandras, mias och maries slagsmål om skålen. Och så jag som satt tryggt med min thékopp. Efteråt blev det olycksprat ända tills sara och jag däcka i soffan och jag bestämde mig för att åka hem.

Idag är det lördag. Nyss hemkommen ifrån Coop där farsan och jag handlat klart de sista julklapparna, tippat och letat jordgubbsmössa till mig. (fanns tyvärr ingen) Ska närsomhelst gå ut i kylan och leka med hunden som är här över dagen. Han älskar snö och älskar ännu mer att man sparkar runt i den. Ska iväg senare men exakt tid vet jag inte riktigt än. Får invänta telefonen helt enkelt.

5 dagar kvar, HEJDÅ :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur går det med resumén? jag har inte ens börjat :/

2009-12-20 @ 23:19:04
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0