2 december

efter en ganska sömnlös natt pågrund av gråt så lyckades jag ändå ta mig upp till jobbet och djäknes morgonlektion med 9:orna. Satte äntligen dansen så nu kan vi bara repa, repa, repa ända fram tills uppvisningsdag. Bestämde hår och smink och sedan fick dom gå när klockan slog 09.45. Dom har gått nu och ensam sitter jag kvar här och lyssnar på Josh Groban - Ave Maria. En nedsläckt danssal är min favorit miljö.

Ska hem, äta frukost och kolla igenom alla showkläder. Sara ringer när hon vill bli hämtad och vi drar då till maxi för att fixa det sista. Typ hotpants och kattöron. Sista träningen ikväll. Kommer bli en träning utan dess like. Alla danser ska sitta klockrent och det finns inga undantag. 8 danser på 12 veckor. det är inte illa pinkat. (cats, stolsdansen, all that jazz, Jesus Christ Superstar, Dreamgirls, Grease, La Cage Aux Folles och mamma mia) Då ska ni också ha i åtanke att jag koreograferat åt en annan grupp samt assisterat caroline på 2. Helt galet vad stolt jag är över mig själv. Iallafall, träning ikväll. 18.30 - ??

HEEEEJDDÅÅÅÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0