22 december

dan före dan före dopparedagen.
en chokladkatt låg under 22:a luckan i kalendern idag.
2 dagar kvar.

efter en rejäl gröt och knäckebröds-frukost så ska jag nu börja öra mig iordning. Sätta dit lite mascara och rouge, fixa håret och dra på mig fika vänliga kläder för om en stund ringer Söderlund och då ska det mysfikas till 240%. Måste även hinna sätter över pengar till kortet för påväg hem igen ska jag svänga förbi Hugo och kolla om det finns biljetter kvar till lördag. (taggad tjej!)

Avslutar kvällen med pappa hos mormor&morfar. Det ska lagas julbord som ska äta på fredag då vi firar jul där. Och pappa ska såklart koka en skinka som vi ska ha till kvällen den 23:e då familjen alltid äter skinkmacka och gröt innan vi lägger oss. Skinkmacka på julaftonsmorgon är en självklarhet. Och det som blir över äter vi upp så fort vi kan. Ska iallafall bli supermysigt att fixa med allt ikväll. Kommer inte kunna hålla mig bort ifrån granen och alla julklappar som ligger under den. (längtande tjej!)

mamma har lyckats fixa ett jobb till i januari. eller aa, typ. Några tusen extra för några timmars jobb säger man inte nej till. nej nej. asså. nej, det säger jag INTE nej till. äsch, ni fattar. Nu drar jag. CIAO!

dagens musik:
miley cyrus - he could be the one
emily osment - i don't think about it
(disney channel is the shiet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0