26 december

tack till nina för en superkul juldags-utgång :)

kom dock aldrig hem inatt. efter ett bråk som hette duga så satte vi oss i en taxi och åkte hem till A. Vaknade när pappa ringde och undrade vart jag var. blev hämtad och i samma ögonblick som jag klev innanför dörren här hemma insåg jag att jag inte riktigt var nykter än. Och baksmällan blev bara värre. Hemma hos bror där vi firade stinas 22:a födelsedag somnade jag på mormors axel direkt efter fikan.

Ska närsomhelst ropa på mamma om att jag är redo att åka. Hem till söderlund för att göra oss iordning. Hon, jag och stina. Kommer bli en toppenkväll! :D Shotkanna och herrejösses-röj på Hugo där Maskinen spelar. Yes! Vi ses i dimman. På't igen bara. Återställare, this way. Taggad tjej!

Vi hörs! HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0