27 december

tack till sara och stina för en helt stört bra lördagkväll. Efter många glas vin och limetto styrdes bilen till Dheli där vi shottade upp 3 shotkannor och njöt av att stina äntligen gick på krogen lagligt. Dirr till Hugo och dricka blandat med dans. Kramar och dansande pojkar. Cyrus, Fredrik och Ante. Betalade cider, bjudna på cider. OCH MASKINEN SÅKLART. helt galet. helt stört. Nära till tårar under "kärlek vid sista ögonkastet". Röjde sönder till "Pengar", "segertåget" och såklart "Undan För Pundarn". helt sjukt.

idag mår jag som jag förtjänar och det resulterar i att jag sov till 13.00 och har suttit i soffan sen dess. Sett på allt som visats på TV och "borta med vinder". Det enda jag har ätit är en liten tallrik köttbullar och spagetti, en påse ostbågar. OSTKROKAR. förlåt elin. och 1,5 liter fanta.

har även druckit av storebrors häxmedicin mot hostan. Känner mig redan dåsig så jag ska nog slå på en till film och somna i soffan. Gillar den idén. Så får det bli. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0