30 december

igår blev det ingen uppdatering av den enkla anledning att jag varken hade lust eller något speciellt att berätta om. Tillbringade mesta delan av dagen i mitt rum städandes och plockandes med alla mina flytta-hemifrån-saker. Satt här hemma tills jag blev tillfrågad att åka upp till VidaBlick för film och mys. So i did. När mina ögon inte längre orkade hålla sig uppe satte han sig vid datorn och satt där hela natten. jag lovar, hela natten. Jag vaknade till 2-3 gånger och frågadeom han nånsin skulle sova. Tydligen inte. Haha! Det blev iallafall en puss och en morgonpromenad hem i kylan.

död åt ante som åkte förbi mig utan att skjutsa hem mig. haha!

Idag har varit en dag av fix. Var tvungen att fixa allting som behövdes fixas till imorgon då vi firar nyår hemma hos Eric i krokek. Sprang ner en sväng på stan med Sara för att köpa nya skor (bilder kommer!), strumpbyxor, foundation, smink, älkohol (skumpa, cider och 3 liter vin) och all mat som vi behövde. Är taggad till imorgon. Taggad i am.

Hemma nu. Ska göra mig iordning lite för om ca 1,5 timme ger vi oss iväg till Marby för att fira farbror på hans födelsedag. Får se hur sent vi kommer hem och vad jag ska göra sen. AAH! måste måla naglarna. inte coolt att mer än hälften har ramlat bort efter duschen. HEJDÅ:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0