4 december

Nog för att jag var trött när jag vakna imorse men kom snabbt igång när vi väl var uppe jobbet. Dock hade jag satt bojor på mig själv samt förbjudit mig att ta ut mig. Så, istället fick tjejerna ta ut min träningsabstinens. Ett fys och strykepass ifrån helvetet stod på schemat innan vi fortsatte träna på discon och candyman. Kunde dock inte hålla mig borta ifrån dansgolvet när tjejerna hade gått. Då dansade jag loss med ljuset släckt och ur högtalarna dundrade allt ifrån rascall flats - everyday till cascada - bad boy.

Nu är jag hemma och myser med hunden. Tog en lång skön dusch och ätit god grötfrukost. Hittade min (gigantiska. jag svär. hur stor som helst och massa söta figurer!) chokladkalender samt målat naglarna i guld metalic. Jag är så stolt över mig själv som lyckats hålla dom såhär fina. Försöker få tag i cyrus men tönten har bestämt sig för att sova halva dagen och stänger alltid av telefonen då. Inte okej.

nu ska jag nog faktiskt plocka iordning i garderoben och fixa med de sista julklapparna. Jepp Jepp! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0